+36704107777   info@facefutar.hu
×

Kapcsolat

Elérhetőség: +36 70 410 7777

Hivatali időben, hétfőtől péntekig 9:00-17:00

Email: info@facefutar.hu

Postacím: 1215 Budapest Popieluszko u.23.

Ügyvezető: Hegedüs László


Tárhelyszolgáltató

Üzemeltető:Rackhost Zrt.
Email:info@rackhost.hu
Ügyfélszolgálat:+36 1 445 1200
Technikai ügyelet:+36 1 445 1204
Fax:+36 1 445 1201
Cím:6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.
Adószám:25333572-2-06
Cégjegyzékszám:06-10-000489
Bankszámlaszám:10700433-67330115-51100005
IBAN:HU66 1070 0433 6733 0115 5110 0005
SWIFT/BIC kód:CIBHHUHB
Nyilvántartásba vevő cégbíróság:Szegedi Törvényszék Cégbírósága
Illetékes kamara:Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

IMPRESSZUM

Post Solutions Kft.

Székhely: 1215 Budapest, Popieluszko u.23.

Postacím: 1215 Budapest, Popieluszko u.23.

Számlázási cím: 1215 Budapest, Popieluszko u.23.

Cégjegyzékszám: 01-09-191284

Adószám: 24952152-2-43

Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-76356/2014

Számlavezető pénzintézet: Raiffeisen Bank Zrt.

Bankszámlaszám: 12012156-01553279-00100009

IBAN: HU6012012156-01553279-00100009

SWIFT:UBRTHUHB

×

Csomagolás

Segítünk jól és biztonságosan csomagolni:)

Normál csomag esetén

Útmutató itt

AUTÓGUMI

Egy szállítmányban max. 4 db autógumi adható fel!


A csomagolás zsugorfóliával, esetleg ennél erősebb, egyéb fóliával történhet. Minden esetben kötelező ragasztószalaggal leragasztani a fóliázást körben és kereszteben is.

Maximun 2 db autógumi csomagolható egybe. Amennyiben 3-4 db gumit küld, akkor 2 db csomagot kell kialakítani.


FELNI(acél- és könnyűfém)


CSAK teljes kartonborítással vagy kartondobozban szállítható

Maximun 2 db felni csomagolható egybe. Amennyiben 3-4 db felnit küld, akkor 2 db csomagot kell kialakítani.


SZERELT KERÉK


A szerelt kerekeket egyesével kell csomagolni, teljes karton burkolattal vagy kartondobozba

Post Solutions Kft. +36704107777

×

Kártérítés

Cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy felhaszálóink elégedettek legyenek a nyújtott szolgáltatással. Sajnos vannak olyan esetek, amikor a szállítás során sérülés, esetleg elvesztés történik. Ezért biztosítjuk a kártérítés lehetőségét és segítséget nyújtunk annak intézésében.

Fel kell azonban hívni a figyelmet, hogy sérülés esetén csak abban az esetben van lehetőség kártérítésre, ha a csomagolás a tájékoztató oldalon leírtaknak mindenben megfelelt. Elvesztés, megsemmisülés esetén a kártérítés feltétel nélküli.

Mire van szükség a kártérítési igény benyújtásához?

A hatályos törvények szerint, kártérítési igényre a kézbesítést követő 3 munkanapon belül van lehetőség.

Minden esetben elektronikus úton kérjük benyújtrani az igényt egy részletes leírás segítségével az info@facefutar.hu
címre küldött levélben.

Sérülés esetén
Leírás a csomagolásra használt anyagokról
Fotók a kézbesített csomagról
A feladó, a címzett adatai, csomagszám, feladás dátuma, észrevételek
Igényelt kártérítési összeg, számlaszám, ahova kéri az utalást(pozitív bírálat esetén!)
Kereskedelmi forgalomban a mellékelt és a beszerzést igazoló számla másolata
Magánforgalomban egy nyilatkozat arról, hogy saját tulajdon került eladásra, értékmegjelöléssel
Minden esetben kérjük megtartani a csomagolást, mert a szolgáltató jogosult a csomagot(gokat) beszállítani vizsgálat céljából. Ez a szállítás oda-vissza díjmentes. Abban az esetben, ha teljes kártalanítás történik a szolgáltató jogosult megsemmisíteni a csomagokat.

Eltűnés esetén

Először minden esetben keresést indítunk. Ehhez szükség van a csomag(ok) tartalmának és csomagolásának a lehető legpontosabb leírására (szín, méret, forma, darabszám, stb.). A keresés sikertelensége esetén pedig lefolytatjuk a káreljárást.

A fotók kivételével mindenben, az előzőekben leírtak szerint kell eljárni.

Post Solutions Kft. +36704107777

×

Utánvét

Utánvétkezelés információk

A facefutar.hu weboldalon megrendelt csomagküldéshez rendelhető utánvét is, melyet a futárok a kézbesítés előtt szednek be a címzettől, így Ön biztos lehet benne, hogy a várt pénz vissza fog érkezni Önhöz. Az utánvét szolgáltatásnak három különböző formája lehetséges.
Utalás ( az Ön által a rendelés során megadott bankszámlára)
Postán ( a rendeléskor megadott címre postai kifizetési utalványon)
Barion (amennyiben rendelkezik Barion e-pénztárcával)
Határidők

Bankszámlára utalással 2-3 munkanap
Postán küldéssel 5-7 munkanap
Barion tárcába 2-3 munkanap

A határidők minden esetben a kézbesítést követő munkanaptól számolandók.
A maximum megadható utánvételi összeg 500000 Ft lehet.

Post Solutions Kft. +36704107777

×

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek




1. Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a bestposta.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
2. A Szolgáltató
Név: Post Solutions Kft.
Székhely:1215 Budapest Popieluszko u.23.
Levelezési cím: 1215 Budapest Popieluszko u.23.
Képviselő neve: Hegedüs László
Cégjegyzék szám: 01-09-191284
Adószám: 24952152-2-43
E-mail cím: info@facefutar.hu
Telefonszám: +3670-4107777

3.A honlapon folytatott tevékenység:

A facefutar.hu weboldalon magyarországi futárszolgálatok (GLS, 24H Parcel) csomagszállítási szolgáltatásait lehet kedvezményesen megvásárolni.
4. Felhasználási feltételek

4.1. Felelősség
A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse. A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
4.2. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) szerzői jogvédelem alá esik és a Post Solutions Kft kizárólagos tulajdona, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos! Kivétel ez alól az a tartalom ahol a felhasználás engedélyezése külön jelölésre kerül.
5. A honlapon történő vásárlás

5.1. Megrendelés folyamata
A honlap díjkalkulálási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A szolgáltatások rendszerbe sorolva találhatók meg. A kalkulátor felület mezői segítségével a megadott küldeményadatok(súly, méretek, utánvételi összeg) segítségével számolható a szolgáltatás díja. A választott szolgáltatás a "MEGRENDELEM" gomb segítségével rendelhető meg. A megrendelés után az oldal azonnal átlép a visszaigazoló oldalra, ahol a felhasználó befejezheti a rendelést. A Felhasználó a megrendeléseit a "Korábbi rendléseim" menüpont segítségével ellenőrizheti.

FIGYELEM! Amennyiben a felhasználó által megadott súlyadatok, a szolgáltató telephelyén való mérlegelés során megváltoztatásra kerülnek és ez a változás a súlykategória megváltozásával jár, akkor a szolgáltató jogosult a különbözeti díjakat kiszámlázni a felhasználó felé, amit az köteles kifizetni. Amennyiben a mérlegelés során kiderül, hogy az adott küldemény az igénybevett szállító által elvállalható legnagyobb súlyt is meghaladja és a szolgáltató büntető felárat számláz ki, akkor a felhasználó azt is köteles megfizetni. Tájékoztatásképpen ezen büntető felár GLS esetén 2000 Ft/kg!
A weboldalon segítséget nyújtunk a helyes csomagolás használatához. Mivel a logisztikai partner(ek) jogosultak ennek hiányában a szolgáltatás megtagadására. A futár megtagadhatja a csomag(ok) felvételét, de nem köteles vizsgálni a csomagolás minőségét. Amennyiben a csomagolás minősége nem felel meg a szállító partner saját elvárásainak, jogosult utólagos büntetőfelás alakalmazására, ami GLS esetén 6500 Ft/csg. Az ilyen esetek elkerülése végett kérjük minden esetben ellenőrízze, hogy a feladandó csomagja megfelel-e a csomagolás linken elérhető leírásnak. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 1 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé, különben nem tud segíteni a szolgáltatás rövid teljesítési ideje miatt.

5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót 8 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 8 órán belül, akkor e-mailben kérheti annak pótlását.
5.3. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
5.4. A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
5.5. Számla
A Szolgáltató a vásárlásról számlát állít ki, amit a megrendelés visszaigazolása után küld el elektronikus úton a megrendelőnek.
5.6. Fizetés
Azon fizetési módok a felsorolása, amelyet a honlap biztosít:
5.6.1. Banki átutalás
Amennyiben az utalást választja, azt a Felhasználó a saját bankján keresztül történő utalással tudja teljesíteni, az ezzel kapcsolatos esetleges költségekről a Felhasználó a számlavezető bankjánál tájékozódhat. Az utaláshoz szükséges információkat a weboldalon található "Impresszum" linkre kattintva kaphatja meg.
5.6.2. Bankkártyával
A weboldalon a Barion biztonságos fizetési rendszerén keresztül
5.6.2.1 Barion tárca alklamazással, amit a barion.com weboldalon regisztrálhat teljesen ingyen és azonnal használható.
5.6.3. Banki pénztárban
A megrendelő befizetheti a szállítási költséget a Raiffeisen Bank fiókjaiban.
5.6.4. Postán

5.6.4.1 A szállítási költség befizethető a Magyar Posta összes magyarországi postahelyén. Ebben az esetben kérjük mérlegelni a postán külön fizetendő utalványdíját.
5.6.5. A költséget a címzett fizeti(utánvételből levonás)
5.6.5.1 A Post Solutions Kft. Magyarországon egyedülálló módon lehetővé teszi a hiteles szállítást, ami az utánvételből történő kiegyenlítést jelenti. Értelemszerűen ez az opció akkor is igénybe vehető, ha a megrendelés során a felhasználó azt a lehetőséget választja, hogy a szállítási költséget a címzett fizeti, az amúgy nem utánvételes csomag után. Amennyiben ezt a lehetőséget kívánja választani, akkor fontos tudni, hogy minden esetben a beszedett utánvétel összegéből történik a kiegyenlítés, ezért minden esetben a megrendelő felelőssége az összeg helyes megadása. Amennyiben az utánvételként megjelölt összeg megegyezik a szállítás díjával, akkor a kiegyenlítés után fennmaradó összeg 0, azaz nulla Ft, így visszatérítés nem történik. Ha a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges “Hitelkompenzációs nyilatkozatban” a megrendelő nem a rendszer által generált szállítási költséget jelőli meg, akkor a szolgáltató jogosult annak korrigálására. Ha a korrekció után a fennmaradó összeg negatív, akkor a szolgáltató jogosult a különbözet követelésére.
FONTOS!!! Amennyiben a megrendelő ezt a lehetőséget választja, akkor minden esetben az Ő felelőssége, hogy a vételár-beszedendő összeg viszonylatát rendezte-e. A szolgáltató utólagosan nem köteles az esetlegesen elrontott rendelés módosítására, mert a lezárt szállítások után erre nincs lehetőség.Amennyiben a megrendelő hibájából a szállítási költség kiegyenlítése után Őt anyagi hátrány éri, akkor a szolgáltató annak megtérítésére nem köteles!
5.6.5.2 Amennyiben a szállítás megkezdése címzett fizet opcióval megkezdődött, vagyis a csomag felvételre került a feladónál, de a szolgáltatás nem megy végbe, mert a címzett megtagadja az átvételt, akkor a feladó a nyilatkozatban vállalt szállítási költséget köteles megfizetni. Ugyanez a kötelezettség lép életbe, ha a futár három egymást követő kézbesítési kísérlete a címzett elérhetetlensége miatt meghiúsul és a csomag visszaküldésre kerül a feladónak.
5.7. Az utánvét kezelés menete
A csomagokhoz tartózó utánvételi összegek általánosságban véve a lent látható séma szerint kerülnek visszaküldésre. Amennyiben a rendelkezés banki vagy Barion fiókos utalásra vonatkozik, akkor a szállító cég neve mellett szereplő számú munkanap elteltével történik a kézbesítés végbemenése után. Amennyiben a megbízó úgy rendelkezik, hogy postai úton kéri vissza a pénzét, akkor a felsorolásban szereplő munkanapokhoz még 3 munkanapot hozzá kell számolni, ami a Posta vállalt kézbesítési ideje. Fontos tudni, hogy az itt szereplő vállalási idők tájékoztató jellegűek és technikai, valamint rajtunk kívülálló okokból módosulhatnak. A jelzett napokat mindig a kézbestést követően kell értelmezni.
GLS:2-5 munkanap
24H:5-8 munkanap

6. Elállási jog

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki szolgáltatást vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint a szolgáltatással kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó). A fogyasztó a szolgáltatás megrendelésének visszigazolásától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni, ha a megrendelés tárgyát képező szolgáltatás a szolgáltatónak, vagy a szolgáltató által megrendelt futárszolgálatnak felróható okból nem jött létre. Amennyiben a szolgáltatás tárgyát képező szállítási szolgáltatással kapcsolatban minőségi probléma jelentkezett, akkor elállásról nem lehet szó és a panaszvizsgálat, valamint a kártérítés az igénybevett futárszolgálat ügyfélszolgálatán keresztül igényelhető. A bestposta.hu minden ilyen esetben segítséget nyújt ezen ügyfélszolgálatok elérhetőségeivel kapcsolatban. Abban az esetben, ha a szolgáltatás a fogyasztó vagy partnere (feladó-címzett) hibájából nem jött létre(csomag mérete, súlya vagy csomagolás hiánya kizárja azt aszállításból), akkor az elállási jogával csak a Post Solutions Kft. hozzájárulásával és az általa meghatározott adminisztrációs díj megfizetése mellett élhet. FIGYELEM! Mivel a megrendelés során a fogyasztó elektronikus úton adja meg a kért adatokat és azok előzetes ellenőrzésére semmilyen lehetőség nincsen, így a csomag felvételekor kiderülő és a küldemény szállítását kizáró ok, minden esetben a fogyasztó hibájának minősül.Ezen adminisztrációs díj bankszámlára történő díjvisszatérítés esetén 490 Ft, postai úton történő visszafizetés esetén 990 Ft. Ezen díj megfizetésére a visszafizetendő szállítási díjból történő levonással van lehetőség. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailon keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, a 6.1 pontban meghatározott adminisztrációs csökkentve.
6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti. Olyan szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ. A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.
8. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja A Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név:Post Solutions Kft.
Képviseli: Hegedüs László ügyvezető
Levelezési cím: 1215 Budapest Popieluszko u.23.
Telefonszám: +3670-4107777
E-mail cím: office@bestposta.hu, info@facefutar.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen (telefonon) közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése, a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület:Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
Bírósági eljárás kezdeményezése
9. Egyéb

9.1. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott szolgáltatások árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
9.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2015.05.01
Módosítva (5.1 figyelmeztetés): 2015.10.06

Post Solutions Kft. +36704107777

×

ADATVÉDELEM

Adatvédelmi Nyilatkozat



A Post Solutions Kft. által üzemeltetett weboldalakon történő látogatással kapcsolatos adatkezelési nyilatkozat A Post Solutions Kft. (a továbbiakban: Adatkezelő) az általa üzemeltetett weboldalakon történő látogatásra vonatkozó adatokkal kapcsolatban az alábbiak szerint tájékoztatja a látogatókat, felhasználókat (a továbbiakban: Érintett).
Bevezetés
A szervereink által automatikusan naplózott információk Szervereink automatikusan regisztrálják felhasználóink IP-címét, az általuk használt operációs rendszer és böngészőprogram típusát és néhány más információt. Ezeket az információkat kizárólag összesített és feldolgozott (aggregált) formában hasznosítjuk, szolgáltatásaink esetleges hibáinak kijavítása, minőségük javítása érdekében és statisztikai célokra. Ezen adatokat a felhasználók által megadott egyéb adatokkal semmilyen formában nem kapcsoljuk össze. A felhasználók egyedi elérésére alkalmas adatok A felhasználók egyedi elérésére alkalmas adatokat (például e-mail címeket) kizárólag a felhasználó által előzetesen jóváhagyott célra vesszük igénybe, azokat a felhasználó előzetes írásbeli engedélye nélkül (a törvényben előírt kivételektől eltekintve) harmadik fél részére semmilyen körülmények között nem adjuk át. Amennyiben szolgáltatás-kínálatunk bővítése ezt szükségessé teszi, egyes ritka esetekben tájékoztató anyagokat küldünk felhasználóinknak. Minden ilyen esetben azonban a felhasználót előzetesen tájékoztatjuk arról, hogy milyen jellegű és mennyiségű küldeményre számíthat, amennyiben az adott szolgáltatást igénybe kívánja venni és a felhasználó hozzájárulása esetén rendelkezésére bocsátjuk a szolgáltatást. Amennyiben a felhasználó nem ad kifejezett hozzájárulást más szolgáltatások számára való biztosítására, úgy csak és kizárólag azokat szabad számára nyújtani, amelyekre a hozzájárulása kiterjed, és csak addig, amíg kifejezetten nem tiltakozik ellene.
Linkek
Oldalunk számos olyan kapcsolódási pontot (linket) tartalmazhat, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adat- és információvédelmi gyakorlatáért nem vállalunk felelősséget.
Adatkezelés általános elvei
A személyes adatok kezelésére tisztességes módon minden esetben a vonatkozó jogszabályi előírásoknak és az adatvédelemmel kapcsolatos „jó gyakorlatoknak" megfelelő módon kerül sor. Személyes adatkezelésre csak az érintett hozzájárulásán, vagy törvényi felhatalmazás alapján valósul meg. Az Érintett hozzájárulását minden esetben az adatkezeléssel kapcsolatos lényeges körülményekre kiterjedő tájékoztatás előzi meg. Az Érintett hozzájárulását kényszertől mentesen, önkéntesen adhatja meg. Az adatok kezelésére csak előre meghatározott, az Érintettel előre közölt, tisztességes célból kerül sor. Az adatkezelés célhoz kötöttsége az adatkezelés egész folyamatában és az adatok esetleges továbbítása esetén is érvényesül. Nem kezelhető olyan adat, amely az adatkezelés céljának eléréséhez szükségtelen. Ezen kívül minden olyan esetben törekedni kell az adatkezelés minimalizálására, amennyiben ezt az informatikai rendszerek és az adatkezelés céljának eléréséhez fűződő érdek engedi. Törölni kell a személyes adatot minden olyan esetben, amikor az adatkezelés célja megszűnt és törvényi kötelezettség nem áll fenn az adat további tárolásával, kezelésével kapcsolatban.
Adatkezelés jogalapja
Adatkezelő általi adatkezelésekre az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv) 5. § (1) bekezdés a) pontja szerint az Érintettek önkéntes hozzájárulása alapján kerül sor. Egyes adatokat Adatkezelő a távhőszolgáltatásról szóló 2005. évi XVIII. törvény 45. § (1) bekezdése alapján is kezeli. Ezen adatok tekintetében Érintett ahhoz járul hozzá, hogy az adatokat Adatkezelő az on-line ügyfélszolgálat biztosítása céljából is kezelje. A hozzájárulást az Érintettek az adatok önkéntes megadásával adják meg.
Az adatokat megismerő személyek köre
Az adatokat elsődlegesen Adatkezelő, illetve Adatkezelő belső munkatársai, az adatfeldolgozással megbízott személyek jogosultak megismerni, azokat nem teszik közzé, harmadik személyek részére csak szerződéskötés céljából adják át és csak az Adatkezelési nyilatkozatban meghatározott célokra használják, illetve használhatják fel.
Adatfeldolgozás
Adatkezelő informatikai rendszerüzemeltetőt, mint adatfeldolgozót vesz igénybe a vele kötött szerződés szerint. Adatkezelő partnerének kiválasztását alapos előkészítés előzte meg, és köteles a feladataik teljesítése, a szolgáltatás nyújtása során tudomásukra jutott bizalmas adatokat a törvényes előírások keretében, valamint az adatvédelmi szabványaink betartásával kezelni.
Adatbiztonság
A személyes adatokhoz szigorúan korlátozott a hozzáférés a jogosulatlan megismerés, a személyes adatok jogosulatlan megváltoztatása, illetve jogosulatlan felhasználása megelőzésére.
Felhasználói jogok és jogérvényesítési lehetőségek

Tájékoztatáshoz való jog
Az Érintett bármikor jogosult tájékoztatást kérni Adatkezelő által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról. Adatkezelő az Érintett kérésére tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást. Az Érintett bármely, az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, illetve észrevétellel a Adatkezelő munkatársához fordulhat az alább megjelölt elérhetőségeken keresztül. Az Érintett bármikor jogosult a helytelenül rögzített adatainak helyesbítését vagy azok törlését kérni az alább megjelölt elérhetőségek valamelyikén. Adatkezelő a kérelem beérkezésétől számított 3 munkanapon belül törli az adatokat, ez esetben azok nem lesznek újra helyreállíthatók. A törlés nem vonatkozik a jogszabály (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat Adatkezelő a szükséges időtartamig megőrzi. Érintett kérheti továbbá, adatainak zárolását. A Adatkezelő zárolja a személyes adatot, ha az Érintett ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az Érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta. A helyesbítésről, a zárolásról és a törlésről az Érintetett, továbbá mindazokat értesíteni kell, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az Érintett jogos érdekét nem sérti. Ha Adatkezelő az Érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait. Az Érintett tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen. Adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.
Az Érintett a jogait az alábbi elérhetőségeken gyakorolhatja
Név: Post Solutions Kft
Levelezési cím: 1215 Budapest Popieluszko u. 23.
E-mail: info@facefutar.hu
Az Érintett az Info.tv., valamint a Polgári Törvénykönyv alapján Bíróság előtt érvényesítheti jogait, vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; www.naih.hu ) fordulhat.
Hírlevél
Érintett által megadott elektronikus levezési címet Adatkezelő – Érintett hozzájárulásával - felhasználja, hogy arra hírlevelet küldjön. A hírlevél direkt marketing elemekkel rendelkezik és reklámot tartalmaz. Adatkezelő a hírlevél igénybevétele során Érintett által megadott adatokat kezeli. Az Érintett korlátozás és indokolás nélkül, bármikor, ingyenesen leiratkozhat a hírlevelek küldéséről. Ezt megteheti levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás" linkre történő kattintással. Ebben az esetben Adatkezelő minden - a hírlevelek küldéséhez szükséges - személyes adatát törli nyilvántartásából és további hírleveleivel, ajánlataival nem keresi meg a játékost. Egyéb rendelkezések Az Adatkezelő a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelősségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Bármely Érintett e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. Az Adatkezelő fenti esetben minden tőle telhető segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

Post Solutions Kft. +36704107777

×

GDPR

GDPR nyilatkozat

Nyilatkozattevő: Post Solutions Kft.
weboldal címe: facefutar.hu
Székhelye: 1215, Budapest, Popieluszko utca 23.
Levelezési címe: 1215, Budapest, Popieluszko utca 23.
Cégjegyzékszáma: 01 09 191284
Adószáma: 24952152-2-43
Bankszámlaszáma: 12012156-01553279-0010009
Képviseletében: Hegedüs László ügyvezető (a továbbiakban: „Szolgáltató”, a felhasználó(megrendelő) és partnerei tekintetében),

1. A szolgáltató kijelenti, hogy a Megrendelő és a Post Solutions Kft. között meghatározott postai és egyéb szolgáltatások nyújtására irányuló szerződés jön létre a fenti oldalak felhasználásakor az ÁSZF elfogadásával és az a szolgáltatás tárgyát képező csomagszállítás, a szolgáltató partnerei által (GLS, 24H Parcel Zrt) történő végrehajtásával megszűnik.

1.1. A szolgáltató kijelenti, hogy a jelen szerződéses együttműködés keretében a Megrendelő által a a szolgáltató részére átadott személyes adatok tekintetében az alábbiak szerint mind a szolgáltató, mind a fenti partnerei adatkezelőnek minősülnek.
1.2. Az adatkezelés a továbbiak szerint történik:
A saját adatkezelésük részletszabályait mindegyik partner a saját jogkörében kidolgozott és elfogadott Adatkezelési Tájékoztatóban rögzíti, amelynek változásáról mindegyik partner köteles a másik Felet legalább 5 (öt) nappal a változás hatálybalépése előtt tájékoztatni.
A Post Solutions Kft., mint szolgáltató az alábbi részletes kijelentést teszi
a. A szolgáltató vállalja, hogy a tudomására jutott személyes adatok kezelése során minden tekintetben a GDPR rendelettel és az egyéb adatvédelmi jogszabályokkal összhangban jár el.
b. A saját adatkezelésével kapcsolatban maga teljesíti a GDPR rendelet 13. cikkében, illetve 14. cikkében említett információk rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos feladatait és az érintett (címzett, egyéb jogosult átvevő) jogainak gyakorlásával kapcsolatos kötelezettségeit. A szolgáltató szavatolja, hogy saját adatkezelését az adatvédelmi nyilvántartásba megfelelően bejelentette.(NAIH-76356/2014)
c. A szolgáltató a szervezetén belül kijelöl egy kapcsolattartót(a cég ügyvezetője), aki jogosult és köteles válaszolni a személyes adatok kezelésével kapcsolatos megkeresésekre, és aki jóhiszeműen és ésszerű időn belül együttműködik a megrendelővel, az érintettel (címzett, egyéb jogosult átvevő) és a logisztikai folyamatot felügyelő hatósággal minden ilyen megkereséssel kapcsolatban. A szolgáltató a weboldalain az impresszum oldalon közzéteszi a kapcsolattartó elérhetőségét.
d. A szolgáltató és partnerei maguk felelnek az érintettel (megrendelő, címzett, egyéb jogosult átvevő) szemben a jelen pontban foglaltak nem szerződésszerű, illetve nem jogszerű teljesítéséért, így különösen az érintett részére történő tájékoztatás és válaszadás elmulasztásáért, egyéb jogainak megsértéséért.
e. A szolgáltató és partnerei, valamint a megrendelő a jelen pont alapján egymás felé fennálló felelőssége – a szándékosan vagy súlyos gondatlansággal okozott károkat kivéve – a közvetlenül okozott kárra korlátozódik.
A jelen pontban használt jogszabályi rövidítések:
- GDPR rendelet: a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló 2016/679 (EU) Rendelet -Postatörvény: a postai szolgáltatásokról szóló 2012. évi CLIX. törvény.
2. Jelen nyilatkozat 2018. május 25. napján lép hatályba. Kelt, Budapest, 2018.05.14.

Kalkulátor gumi, felni és szerelt kerék küldéséhez

Amennyiben adott meg utánvételi összeget, akkor válasszon visszaküldési módot, különben hagyja figyelmen kívül.